Hej!!

Min blogg.se-app är jättejobbig, vill inte alls sammarbeta.. ''/
Gårdagens tävling började med att vi hade glömt hjälmen.............. Sen så hade jag en ÖVEEEERladdad ponny som tyckte att han var SÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg, haha..(tur att han är det då) ;)
Igår vann jag ivrtfall LA:n med 12 fel (?!?!??!?!?!), jag var den ENDA som kom runt banan, dom andra 2 va uteslutna och jag och Comet rev 3 men vann änndå haha.. ;)
LB:n rev vi 2:an men han tog av ett galoppsprång för tidigt så det var inget särskilt oturs-pet eller nått..
Idag i skolan rullade på.. Blev sååååååå sur på syslöjden och sen har vi börjat ha tyska. Ska nog välja det sen men läraren verkar ganska tråkig. ''/
Sen slutade vi, imorgon har vi prov i NO..
Hörs sen, kram Moah! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till på provet!;)

2012-11-19 @ 21:46:20
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0