Hej!!

Påväg till Vänersborg.. Comet är med, tack för alla frågorna.. Om det blir några till kan jag vara snäll och göra en vidoeblogg(haha)! ;) idag tävlig, och om ni undrar varför jag uppdaterar så dåligt kan jag tyvärr inte vara inne på internet just nu.. Men kommer fixa det idag eller imon! :) tack för alla frågorna!! :)<3 Ellen är här och jag har nog aldrig skrattat så mycket innan!! x''D idag så ska jag somsagt tävlat(som jag tror ni fattat, haha) i Vänersborg, en LB A:0+A:0 alltså grundomgång och en omhoppning om man är felfri i grunden.. Kan redan banan(hehe(A)).. Sen en LA med ackumulator hoppning + Joler om man vill.. Får se hur jokern ser ut men kan tänka mig att ta den!! :) Lite meningslöst inlägg men måste säga att nir bäst, ska försöka hålla er uppdaterade hela dagen, annars får ni kolla online.eguipe.se ! ;) kram Moah, önska mig och Comet ett stort lycka till idag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0