Några saker:

Några sanningar/saker om mig:
1. Nästintill alltid när jag är på tävling tänker jag på vem jag skulle kunna låna ut Comet(&kanske tibbie)till om nått år.. Men har inte hittat nån som passar(enligt mig) än!!
2. Jag har inget emot tandläkare men HATAR att åka till sjukhuset..
3. När jag bröt foten, ställde jag mig upp och började gå på den och sa "att det bara va en stukning"..
4. Jag älskar vattnet som är i Västervik, och älskar den varma chokladen som fanns på restuarangen i borås!!
5. Jag hatar ICA's sprutgrädda, annars tycker jag om sprutgrädde, fast inte att bara äta grädde!
6. Jag är beroende av One Direction och min favoritlåt i Take Me Home är HEARTATACK!
7. X-FACTOR SUGER UTAN MALCOLM B
8. JAG ÄLSKAR "THE TYPICAL EFTERBLIVEN"
9. Min telefon har asbra batteri, den kan gå på 1 procent i 2/3 timmar typ :ooo O.o :pppPPppPpp ;)
10. Jag är INSTAGRAM-NÖRD


Kommentarer
Postat av: Fanny och Filippa-Hästblogg

Jättefin blogg,kika gärna in på vår och lämmna gärna en kommentar :)

2012-11-25 @ 08:21:11
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0