Några sanningar....

1. Inatt drömde jag om Harry, HAHAHAHA!! 2. Jag är sååååhäääär morgontrött! 3. jag hatar gympan, eller det är inte gympan jag hatar, läraren! 4. Min telefon har sjukt bra batteri för att va iPhone! 5. Jag åt Subway första gången i lördags men ack så gott det va! 6. Ack va nog det fulaste ordet jag skrivit i världshistorien x'') 8. Jag skulle vilja lära känna Amanda Anger och Axelina Petterson Häggström, dom verkar va två sjukt Goa människor!! 9. "Du märkte inte att du hoppade över 7.an", sånna hatar jag medans dom är sjukt roliga xd 10. För 2(?!?!) år sedan va jag BEROENDE av stallet.se, jag har stallet fortfarande hahahhahahahhahaha!! x'''D 11. Jag älskar att rida Tibbie, det är den mest perfekta ponnyn man kan få rida!! <3 12. Diddi är en favorit också, hon är ju inte svår som tibbie men inte lätt, men du själv måste va helt säker själv! 13. Comet har allt enligt mig~och många andra~, utseendet, sprången, snabbheten, vändbarheten, ja ALLT! <3 14. Min nästa ponny vill jag inte ska vara en skimmel(hehe) 15. Jag hade en d-ponny förut, honom saknar jag mycket ibland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback