Sanningar

•Jag älskar att kolla på skräckfilm!
•Det är inte ofta jag drömmer mardrömmar.
•Jag har spelat handboll, ganska länge faktiskt!
•Jag hatar att tänka på något som man vill sluta tänka med inte går.. Har en sak i huvudet ganska mycket men har BESTÄMT mig att sluta tänka på det!!
•Jag tycker att killar som har "Harry-hår" har det typ mest perfekta håret, i världen! <3
•Om jag fick 3 önskningar skulle min första vara att alla mina önskningar gick i uppfyllelse!
•Ibland när jag inte orkar skriva sms slutar jag skriva till personen, haha! x')
•Jag är säkrast på höjden med Comet, Tibbie samma men Diddi tycker jag är som en dröm att rida!! <3
•Jag tycker vissa barnprogram är sjukt bra, som; Pettson & Findus, Nalle Puh, Kalle Anka, Vampyrskolan, Clifford den stora röda hunden och Creepy School(eller va det nu heter x))
•Jag har världens dåligaste humor, haha!
•Jag spelar Quizkampen och heter Ssmeckerlov
//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0