ÄNTLIGEEEEEEN! :DDDDDDDD'

Hej-hallå!!
Har packat massa saker i stallet som tex. boxgardin, täcken, schabrak, senskydd, lindor osvosv. Sen gick jag in en stund men fastnade inne, haha. Ska byta om och sedan gå ut hade jag tänkt. Ska också ta en springtur hade jag tänkt och piggna till lite. Sen ska jag ta mig en lång, skön dusch, hehe!
 
Måste packa mina kläder dessutom. Och leta fram min telefon som i stortsett slukats av mitt rum.. Kan trösta mig med att den någonstans i mitt rum(/huset) finns den. 
 
Har inte så mycket att säga, ska ju fixa Comets ben och svans sen hade jag tänkt, kanske gör det innan jag rider Falken, får se.. ;-)
 
Är så himla trött just nu, blir alltid piggare när jag kommer ut som tur är.. Ska ivartfall byta om nu så vi hörs senare!
 
//Moah
 
Btw, ÄNTLIGEN fått tag i en martingal med platta till Falken. Ska köpa den för mina pengar, mehehe. Nypris va typ 800 och jag får den för 200.. GLAD-TJEJ.SE osvosv. haha.
 
ursäktar kvalite(e?)n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0