bästa söndagen någonsin

Hej allihopa!!
Idag har jag haft FULLT upp kan jag säga.. Men det har vart kul och skönt som tur är haha.
Skulle bloggat imorse men hade bråttom ut för att ta av hästarna täckena och nu så är jag äntligen inne efter en super-dag!
 
Ivartfall så fick jag sova ut idag, sov enda till halv 11 men det behövdes verkligen!
Gick upp & tog på mig kläder och sedan ut till pållarna, tog av dom täckena och sedan började jag mocka. Fyllde på 2 STORA(sånna med 2 hjul) med spån till Falken och Diddi & Comet fick 1&½ var. Fixade hö, vatten och sedan gick hem och bytte om och åt frukost(klockan var ca 13.00 eller 14.00), alltså sen frukost, hehe. 
Gick vidare ut och red Comet ut med Natasha. Han var såååhääääär pigg. Men snäll var han.
Imorgon blir det lungt för honom med lite longering.
 
Sedan fixade jag krafftfoder och sedan chilla jag lite och så kom Natta.
Gick hem en stund och sen så gick vi ut och så skulle jag hoppa Falken bana. Och herre-jisses så pigg & laddad han var. Riktigt vårkänslor hade han nog, haha. Hoppade en bana och slutade på runt 110-120. Slog höjdrekordet idag som förut var 120 som nu blev 130. Han bara flög, trodde typ det var 115, haha.
Hoppade även omhoppningsbana och han var så himla fin! ♥
 
Sedan red jag Danny. Han var lite trött idag efter gårdagen men fin ändå.
Hoppade en låg bana och han var snäll och hade mycket energi men var ändå trött liksom, haha.
Han var fin ivarfall!
 
Sedan sista hästen, Diddi. Hoppade bana på henne med och hon var lite sisådär i början men shit som hon hoppade sen. Så fin! Hoppade en LA bana bara så det var bara 1m men hon vill gärna krypa upp till hindrena typ så jag försöker bara i stortsett lägga henne så stort som möjligt!
 
Sen så var det bara att gå in och nu sitter jag här.
 
Har film från alla förutom Comet idag(inte så kul med en film där man rider ut kanske?!) så kommer ladda upp sen! :)
 
Ett stort plus på dagen är att det vart så himla fint väder!!
 
Nu ska vi snart äta mat, sen duschen, göra några tidsinställda, och sedan ska jag göra lite engelska. Ha en fortsatt härlig kväll hehe!
 
Imorgon är det skola. Comet ska ju somsagt longeras, Diddi trimmas med graman och likaså Falken.
Dom är så himla fräscha nu och det är så himla kul! ♥
 
//Moah
1,30 ↑ ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0