Bloggappen

Funkar nu!!
Glädje, hehe.. Ivartfall så idag i skolan var den chill & oseriös. Hade NP som jag hoppas får bra på, är inte så bra på att skriva engelska utan mer att prata & lyssna, hehe..

Kom hem för en stund sen & ska gå ut till stallet, men först packa hade jag tänkt.
Åker till Gbg ikväll antagligen. Får se helt enkelt.

Är sååååå shoppingsugen när jag ser vad alla andra handlat.. Ivartfall så står ridstövlar, pannband, spö & sporremmar på listan. Sedan blir det ju såklart mer, haha. Ska även testa massa hjälmar då min börjar bli snäppet liten och klämmer över min stora hjärna. Showen också, & GP-Ponnyn, allt bli nog lite extra kul iår med massa härligt folk och inte minst Världscupsfinal!

Inte så mycket att säga, ska ut till stallet, alla ska ridas + Danny antagligen. Ska nog testa hoppa 3 kombination på Diddi&Falken. Kul, hehe.. Ska ju tävla på onsdag!

Hörs sen//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0