Day 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Day 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför:
 

Trivs väldigt mycket i mitt liv nu. Men skulle nog kunna tänka mig byta liv med Harry Styles för en dag. Haha. Dels för att vara en kille en dag och sen komma till spegeln varje dag och bah: ''TJA SNYGGING'', haha. Och dels för att kunna sjunga som en jävla perfektion(för er som inte visste det så är min största önskning att kunna sjunga typ x))!
Nerå, men skulle lätt gjort så han blev dökär i mig och aa, HAHA! x'')
 
Annars hade det vart coolt att byta liv med ELENA DOBREV(karaktär i TVD) eller med andra namn, NINA DOBREV. Hon är perfektion.
 
Eller nu när jag tänker efter, Kenza kanske, haha?!
 
Jaa, ni förstår, ju mer man tänker desto längre blir listan, men högts upp står Harry Edward Styles ♥
 
just some half-old pic´s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0