hej allihopa

Jag vet att uppdateringen suger MEN när blogg appen funkar kommer det bli normal bloggning..
 
Ivartfall idag har dagen vart väldigt bra. I skolan var det magnifiko, fick A på dom första engelsk-proven och imorgon har vi det skriftligt. Sedan så Diddi var en dröm att rida idag med, Falken var lite överallt men helt okej, hehe.
Fixade även Diddis hovar och tog på hovolja så dom blev fina! ;-)
 
Igår var jag riktigt händig ska ni veta.. Red Diddi och Falken som förövrigt båda var två drömmar. Klippte Falkens man, fixade allt och så gjorde jag nått mer som var väldigt händigt som jag just nu inte minns.
 
Imorgon ska jag till skolan(om det inte vart NP hade jag befunnit mig på GBG HS mässan) och ska sedan ANTAGLIGEN till GBG HS på eftermiddagen! 
 
Men först ska jag sova, så vi hörs antaligen imorgooooon!!
 
Om ni vill ha daglig uppdatering, följ mig på instagram: smeckerlov heter jag där, här är ett par bilden:
 
 
just look at that horse*-*↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0