Just feeling FRESH

Hej!!
Idag är det redan 1 April, gud vad fort början av året gått. Det har ju redan gått 4 månader, och snart ett halvår. 
Vi har ju Påsklov men vaknade vid 8 typ. Låg kvar i sängen en lång stund, sen så gick jag upp och duscha. Sen smörjde jag in mig i Body Lotion och jag luktar jättegott nu, hihi.
Så ser den ut för alla som vill veta, men har Body Wash också som jag tvätta mig med. Och så tvätta jag håret så jag känner mig hur jäkla fräsch som helst - haha.
 
Idag ska alla ridas. Falken trimmar jag lite med gramanen, likaså Comet. Hoppar ett litet småhinder på volt, det gjorde jag igår med Diddi och det är en väldigt bra övning, då man får både se avstånd för om man ska förstora eller förminska volten. Sen blir hästen väldigt lösgjord och det sista får dom en väldigt fin språngkurva.
Och även på småhinder så får man träna på sits och inverkan.
 
Sitsen är något som verkligen förändrdes för mig när jag var på AW. 
Allt från 2-&3-punktssits till bra hand osvosv. Jag har faktiskt fått en helt annan - mycket bättre sits sen jag kom hem. 
 
Diddi ska antagligen först ridas fram med graman, och sedan hoppa lite linjer och sådant.
 
Veckans planering för ponnysarna kommer senare.
 
I helgen(torsdag kväll-söndag) åker vi till Ljungby och hoppar. Ska ha med Comet & Diddi, klasserna kommer i schemat sen.
 
Ska ut och springa sen också. 
 
Idag är en riktigt bra dag, och jag är riktigt pigg & glad, hihi! 
 
Hörs senare, ska skriva inlägg från listan, och schema, och sedan byta om, hehe..
 
Kram Moah :*
 
Hittade lite gamla bilder från AW i somras med Tibbie.
 
hon e så fin. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0