käck rubrik e svår o komma på osvosv.

Nu ska jag verkligen skärpa mig och ta tag i bloggningen! 

Men kan börja med att har haft fullt hela lovet än så länge..
 
Igår hoppade jag lite studs & kombination på Comet & Diddi. Dom var jättefina bådatvå. Falken trimmades med graman och i måndags så var han väldigt stel i galoppen så satt och jobbade mycket för att få loss han där i förrgår alltså. Det hade VERKLIGEN gett resultat till igår och han var i stortsett mjuk och fin!
 
Idag ska Comet och Diddi få vila istället. Dom va lite trötta igår kände jag. 
Ska massera dom och ska tvätta Comets ben, svans och kanske man. 
Diddi tvättar jag imorgon. Åker imorgon vid 15.00 kanske, tror det. Falken kommer longeras i helgen. Ska hinna rida honom innan jag åker imorgon!
 
Har börjat fixa sakerna, tex. benskydd, lindor och lite småsaker.
 
Ska gå och ge alla hästar vatten i hagen nu så hörs lite senare! ;-)
 
//Moah
 
 :} ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0