Nu så!

Nu drar jag igång bloggen igen efter ett litet uppehåll.
Kan börja med att skriva att Falken är såå fin nu. Detsamma med Diddi.
Comet har ju lite mugg på ena benet som jag smörjer varje dag men han är så känslig och haltar lite av det. Ska kolla med honom om han gör det idag, isf ska jag longera honom.
 
Diddi, Falken och Danny(Natalies häst som jag antagligen ska tävla lite framöver) ska jag hoppa bana på idag här hemma. Ska bli kul!
Sedan ikväll tror jag att Natta ska sova här. Hon skulle gjort det idag med men det kom komplikationer(vilket ord ;-))
Då köttar vi med chips, dipp, jag med cola(hon får inte dricka det, moahahha) och BEN AND JERRY'S :')
 
Imorgon ska Comet longeras om han är fräsch idag. Falken ska trimmas med graman, och Diddi trimmas med graman.
 
Igår fredag den 19 April 2013 så red jag ut på Falken första gången. Han var väldigt snäll och pigg, och tyckte nog det var kul. Han tyckte nog det var mycket att kolla på dessutom, haha, söta gubben.
 
 
Diddi red jag i paddocken, skuttade över sockerbitar. Sen 2 sockerbitar som stod på varandra. Kan inte säga mer än att hon är riktigt fräsch nu!
Det enda som helt ärligt är lite jobbigt med henne är att hon hoppar bättre när jag lägger henne nära än stort. Visst det är ju bra på ett sätt men aa, haha ;)
 
Ivartfall. Nu ska jag skriva lite tidsinställda till dagen och sedan klä på mig och fixa allt i stallet, för en mysig lördag!
Visst är min lilla pluttis charmig! :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0