+&-

Några saker jag är bra på, som jag +:ar:
Min sits, tycker att den är bra faktiskt!
•Mitt tänk, tänker så mycket posetivt som möjligt!
•Börjar tycka om min klädstil mycket nu, använder bara saker som jag är bekväm i!
•När jag väl vill nått, gör jag det!
•Mår sjukt bra just nu, extra stort + är att hästarna och JAG mår så bra, pigga, fräscha, glada och lyckliga!!
 
Några dåliga saker, som jag ger ett -:
Går och lägger mig alldeles för sent.
•Dålig på att kommentera bloggar jag läser.
•Jag kan gå och oroa mig över saker jag inte behöver oroa mig över.
• Ibland på bilder, kollar jag ner i språnget, eller aa, det ser ut som jag gör det :o
•Jag är beroende av TVD.
 
 
Kommer helt ärligt inte på så mycket mer :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0