2013!!

Tjoo!!
Nu finns bara 2012 i våra minnen, men massa bilder, filmer och sådant.
2013 ska vara ett bra år, ska jag göra det bästa året än sålänge!

Comet reds iförrgår & idag. Han har knappt tappat någonting och han är jättefin verkligen! Han var dock lite spänd och lite stel. I början var han nästna lite seg men sen vakna han till och jisses som han sprang.
Igår var han också jättefin och inte lika spänd! 
 
Ska fixa ganska tidigt idag, äta frukost, sen mocka och fixa och sist rida!
 
Tibbie&Diddi ska också ridas idag.
 
Inatt blev det ganska sent, haha, gick typ och la mig halv 4. Men kollade på Shrek och sen blev jag aspigg, haha!
 
Håller på att skriva om 2012s tävlingår, det har vat bra resultatsmässigt, men lite upp&ner!
 
Nu ska jag ifxa mig lite, inlägg kommer under dagen! :)
 
Puss Moah :*
 
Miss, ses vi v. 13 i Skåne?

Kommentarer
Postat av: a

ska du till spring camp? :o

2013-01-01 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0