3 länder jag vill uppleva:

Tyskland
Drömmarnas land tycker jag nästan det verkar som, verkar va så fint där, och det är så många fina hästar därifrån!
När jag åker dit som jag allt ska göra nån gång skulle jag vilja åka och hälsa på Comets stuteri.
Och bara allmänt chilla, hihi :'}
 

USA
Lätt jag ska dit nångång, asballt verkligen, och jag skulle verkligen inte säga nej till att lära mig att surfa!;p
 
England
Tänk att typ gå på gatorna i London och New York(det ligger la i England eller?!?!)
Och det viktigaste hade nog varit SHOPPANDET I ONE DIRECTION BUTIKEN :'} x'd
 
+ en liten extra..
Japan
Jag skulle verkligen vilja dit för att se den uppstoppade hunden Hatchikō.

Den filmen jag såg igår, och se dens staty utanför tågstationen, shit va coolt - och vilket minne det skulle varit!
 
 
Nått annat som hade vart en häftig upplevelse skulle vart att sett Red Rum´s staty och grav!
En legend!
 
//Moah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0