50 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 17.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv?! Milou.

3. Hur lång är du? - Jag är la runt 161 eller nått sånt, jag vet la inte, haha.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? High school musical :3

5. Vem ringde du senast? Mami

6. Vem ringde dig senast? Jennie

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Sööööta bajsplutt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma?  För en kvart sen kanske?!

11. Vilken ögonfärg har du?  brownie

12. När vaknade du i dag? halv 9 -.-'

13. Vilken är din favoritjulsång? den hära ''Santa can you here me, I have been so good this year'' tycker den e mysig, men det finns så många favvo jullåtar!!

14. Vilken är din favoritplats? På mina fruits'.

15. Vilken plats föredrar du minst? jaddu, bra fråga, sjukhuset?!, haha nejdå, jag vet inte?! 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om 10 år är jag 22, jaddu, kanske på en Världscups bana, på min superfina nästa-OS-häst, haha, nejdå jag vet inte :}

17. Vad skrämde dig om natten som barn? öhh?!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Comets cp-ryck på ängen, säkert nått efter men det va riktigt skratt, hehe!

19. Hur stor är din säng? för lat för att mäta *haha*

20. Har du stationär eller bärbar dator? 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? linne/tröja

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6

23. Hur många landskap har du bott i? 2, eller är Göteborg, och Bohuslän samma sak kanske, helt enkelt JAG VET INTE.

24. Hur många städer har du bott i? 2/3?!?!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota i strumpor i skor, den ni, haha! xd

26. Är du social? yaddu, i början nää, sen yao... [för det mesta..........]

27. Vilken är din favoritglass? - ''pinn-glass''-nån jag åt i turkiet, ''paket-glass''-BEN&JERRY'S och hemgjord-glass mehehe! :3

28. Vilken är din favoritefterrätt? - yaddu, jag har inte nån större aning.. GODIS?!?! xd

29. Tycker du om kinamat? yaaooo

30. Tycker du om kaffe? gjorde det när jag va liten, men no

31. Vad dricker du till frukost? nån bravo med 239284093 frukter eller va det är i..

32. Sover du på någon särskild sida? mjaaa

33. Kan du spela poker? näää,

34. Tycker du om att mysa/kela? - njaa

35. Är du en beroendemänniska? nope, eller va menas med det?! xd

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? SHAKIRA, MOAHAHHAHAHAHAHHA&CAROLINA KLÜFT... JA JAG KÄNNER DOM(I MINA DRÖMMAR JA)

37. Vill du ha barn? Jaoop

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite tyska, pytteynkajättelite franska och spanska&självklart ''sväriska''(vill ni lära er)

39. Har du någonsin åkt ambulans? nope!

40. Föredrar du havet eller en pool? vet inte... tycker om båda mycket, men havet slår allt

41. Vad spenderar du helst pengar på? hästsaker&ridsaker...... o.o

42. Äger du dyrbara smycken? alla mina smycker är dyrbara.... ni vet jag har ju haft dom hahhahahha, nejdå skämt åtsido.. nää tror inte det, men 1D sakerna är väldigt fina&speciella!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? finns inte så mycket bra längre på tv, mest skit. men TVD när det är på tv är ju förjäkla bra! c:

44. Kan du rulla med tungan? näää

45. Vem är den roligaste människan du känner? mig själv, helt ärligt, HAHAHAH

46. Sover du med gosedjur? mjaaaa, hihihihihihihihihi

47. Vad har du för ringsignal? finfina iphone signal, ''blablablabla'' vad den nu heter :3

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? hihi mjaa :3

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kudde, fast riktigtriktigt nära, mitt linne som jag har på mig

50. Flirtar du mycket? hahahaha, nä.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0