Bloppis

Några saker som ska säljas, och en sak som jag funderar på att sälja då den börjar bli för liten..
 
Dressyrsadel - Claridge House
Använd MAX 10 gånger och passar allt från b-ponny till d-ponny/storhäst.
Jag själv tycker att den är jätteskön men har ingen användning av den.
Skulle tippa på att sitsen är normal 16,5/17,5. 
[kollar upp vilken storlek det är i dagarna]
Nypris 1799, NU 1100(kan prutas vid SNABB affär), dressyrgjord KAN ingå.
 
Mountain Horse - Quick Realese säkerhetsstigbygel
Vann denna stigbygel Mars 2011, dock inte mycket andvänd då jag inte hafty några MH stövlar.
Annars mycket bra säkerhetsstigbygel, med bra grepp och man kan byta ''sula''(eller va man ska säga''. Perfekt till dig med MH stövlar!
Nypris: Minst 1000kr i butik - NU 650 kr(pris kan diskuteras vid snabb affär)
 
 
Animo kavaj
~svart~
Jag vet inte vad modellen heter men detta ÄR den skönaste kavajen i världshistorien!
Köptes 2011 och är sen dess använd sparsamt använd. Den är lite ''nopprig'' på vissa små ställen men INGET man märker eller ser!
Den är storlek Italiensk 36 och ca 30/32 i Svensk storlek.
Nypris: Runt 4000 - NU 2500 kr(pris kan diskuteras vid snabb affär)
[tyvärr ingen bild, kan tas]
 
Stübben Laurus hoppsadel
~svart~
En vädligt skön sadel, dock för liten för mig nu. 
Köptes in 08/09 och använd till&från där emellan. 
Storlek 15,6/16,5 skulle jag tippa på och Normal till Vid bom, ska kollas upp i dagarna.
Stigläder och stigbyglar ingår om det vill.
Den är lite sliten där ''tyget''(kommer inte på vad det heter) men inget som syns i ridning.
Nypris: 8599 kr - NU 4500 kr(vill bli av med den)
 
•PASSA PÅ ~ Har även lite andra småsaker som jag ska sälja(bl.a. bett, senskydd, öronhuvor, schabrak, ländtäcke, m.m., mer info med dom i veckan) men detta var några av dom som jag verkligen vill sälja av fort! Egna bilder på alla saker kan komma upp i veckan.. SPRID gärna vidare på era Instagram, Bloggar, Facebooks, jaa allt vad ni är medlemmar på, hehe!! Och för er som undrar dom rätt så låga priserna, jag vill bli av med det, ingen ide att ha dom skräpandes kvar längre! *Har även ett fint märkestäcke, storlek ca 145/155 skulle jag tippa på men väldigt fint, och en sadel som är använd 1 GÅNG!! ~ PASSA PÅ•
MEJLA MIG PÅ [email protected] VID INTRESSE!!
 
//Moah

Kommentarer
Postat av: julia

Jag har spridit på min blogg kommer sprida på juliaifullgalopp också :)

2013-01-27 @ 09:24:52
URL: http://juliabrodin.weride.se
Postat av: alva

hej på dig! :) är allt bra med dig? Du har verkligen en super söt blogg!! Just nu har jag en tävling på min blogg, kika gärna in och va med om du har lust. Du måste verkligen inte men om du skulle känna för det så skulle det vara super kul! :)
Kram Alva!! <3

2013-01-27 @ 12:48:58
URL: http://alvacronehag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0