Dagen..

Först vaknade jag, låg i sängen ett bra tag och kollade på TVD! :}
Sen gick jag ut, fixade, mocka och höt, allt förutom vatten och krafft. Sen red jag, jag hoppade faktiskt upp själv *stolt*(för er som inte vet sparkar han, utåt, liksom mot mig, om inte nån hjälper mig upp). Sen red jag lite på ängen. Red fram och först kände jag att han kändes lite konstig och såg då att nosgrimman liksom satt på under''läppen'' eller va man ska säga, haha. Så fixade det och jisses som han börja studsa då, haha, så söt e han! :')
Efter att jag ridit fram lite så red jag till paddocken för att verkligen rida igenom honom. Det låg några bommar där också som vi travade över. Han va jättefin och lydig!! (: Sen när jag ridit ordentligt en stund gick jag tillbaka till ängen och han börja studsa igen, och jag sitter och ler som ett fån&gap-skrattar, haha, ni ska se mig!! xD Sen gick jag in, duscha och så, sen massage, skööönt, sen nordby, handla och sist hem.. Imorgon får vi se hur det blir, ursäktar för dålig uppdatering idag, inte meningen!!
Morgondagens planer är väll mest att jag ska rida, fixa lite och så. Njuta av sista lov-dagen och allmänt chilli-dilla, haha xd Så taggad till nästa tävling nu, ska berätta en sak om Comet som vart det senaste också!! :)
 
Kram Moah, ska fixa lite tidsinst ikväll, vill ni ha ToT ikväll eller imorgon bitti ? :|
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0