Gårdagens ridpass

började med att först skritta och trava fram, han va pigg och trippa mest i skritten.
han va jättemjuk och fin, men sprang med huvudet högt uppe i skyarna, haha.
travade mycket volter och sådant. Sen tog jag galopp, han va jättepigg! :D
red mycket tempoväxlingar så tillslut va det bara att ställa sig upp och jisses vilken fart han fick, haha.
skritta en liten stund och sen gick jag in på en volt och red en massa galoppfattningar, han va jättepigg och va spänd men sen slappna han av och gick nästan på tygeln!! ;o
sen trava jag av och sen skritta jag av, haha..
 
han va duktig min fina prins! ♥
[och jag javet att det inte är storbokstav men jag är för lat för att fixa det]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0