hejhopp..

ursäktar för dålig bloggning men har inte haft tid helt enkelt..
idag reds alla tre, Comet fick ta några bommar+små hopp och dom andra va pigga, glada och fräscha. orkar inte gå in på detalj då jag vill kolla på TVD innan jag somnar, haha.
men ivartfall så va dom jättefina, Comet hade nog dock planer att kasta av mig idag men det gick inte så bra för han :3
skolan va chill, helt okej, överlevde, haha. 
imorgon blir det skola, sen rida, på fredag markarbete med Comet på Sotenäs och alla andra ska också rida, trevligt! :D
 
nu har jag anmält till årets första tävling dessutom.. eller gjorde det för en stund sen. med Comet och antingen Diddi eller Korven, eller båda.. - KUL!
klasser:
fredag: LA Diddi, LA Comet
lördag: LA Diddi, LA & Msv Comet
söndag: LA Diddi, Msv Comet
Ska bli kul, och jag är jääääättetaggad, haha!
 
nu måååååste jag kolla på ett avsnitt, imorgon kommer antagligen uppdateringen suga, orkar inte göra nått tidsinst så kommer bli tråkiga mobilblogg´s, om appen vill funka det vill säga. och om det är några stavfel, det får gå.. ni ska se min skärm o.O
 
Puss Moah :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att komma igång med tävlingarna!:)

2013-01-10 @ 15:59:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0