HISS & DISS

•Nagellack•
~Tycker att det är mysigt med olika nagellack i dessa tråkiga kalla månaderna. En stor HISS~
 
•Fina skolsaker•
~Man får mycket mer insperation i skolan, dock kan man ju bli distraherad och kolla på dom fina skolsakerna istället, haha(typiskt mig)~
 
 
•Läsa•
~Vissa hatar det, vissa är riktigt läslusar. Jag är en riktig läslus!!~
 
•Mellandagsrea•
 ~Eller REA helt enkelt, haha, finns det nått bättre?!~
 
 
•Skal•
~I början är dom jättefina, dock tröttnar man på dom tillslut och vips vill man ha nya, detta händer hela tiden~
 
•Reklam
~TV reklam är väll det jobbigaste som finns helt ärligt?!~
 
•Lösnaglar/hår
~Jag själv har faktiskt sjukt bra och fina naglar, men något som jag inte gillar är lösnaglar och löshår, eller ivartfall inte sånt här ''Clips On'' löshår, STOR DISS av mig!~
 
 
//Moah

Kommentarer
Postat av: Elin

Rea in my <3 x)

2013-01-28 @ 12:53:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Lydia

Clips är bland det fulaste som finns!! :o

2013-01-29 @ 21:48:18
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0