Lista1

Om dig
Namn: Moah Felicia Eckerlöv
Födelseplats: Göteborg typ, tror ja la?!
Bor: Strömstaaaaaa'
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: brun
Skostorlek: 36/37
Civilstatus: siiiiingeeeeeel
Höger eller vänsterhänt: jag skriver med näsan?!, nä men höger :}
 
sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? mjaaa, jaa
Har du varit gravid? hahahhahahhahhah ja. hahahhah nejdå bara skoja, nej det har jag INTE varit
Har du fått ditt hjärta krossat? nope.
Har du någonsin haft sex? nej.
Har du fått ett sugmärke? nej.
Har du gråtit över kärlek? nej, eller om ''Haylor'' räknas så, aaaaa :}
Vem delade du senast säng med? mig själv
Har du drömt om någon du tycker om? japp :}
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? haha nope
Har du haft sex på fyllan? om jag aldrig haft sex, och aldrig vart full HUR FAN ska jag kunna haft sex på fyllan?!.. men btw, nej.
Har du någonsin känt dig utnyttjad? nej
Har du haft trekant? nej
Har du haft sex med någon du knappt känner? NEJ 
Hur många gånger har du haft sex under ett dygn? 895347654895840433497483. 0.
Gillar du att bli kysst på halsen? nej.
Är kärlek viktigt för dig? njaaaaa, det finns olika kärlek och kärlek som att man är kär i nån, nä, familjekärlek och vänskapskärlek, ja!
 
ärlighet
Röker du? 7 paket/dan, NEJ jag röker inte.
Snusar du? nä
Skolkar du? alltid 24/7, rena gansta' här... NÄ
Gör du frukosten själv? mjaaa, för det mesta
Har du suttit i rätten? alltid, nej.
Har du strulat någon av samma kön? nej
Har du varit på strippklubb? nej
Vad gör du när du blöder näsblod? ropar på EDWAAAAARD och säger att han ska göra mig till vampyr.
Vem kan du prata om allt med? mig själv :}
Har du solglasögon? hahahhhahahahhahahhahah ja.
Vem pussade du senast? Comet
Vem kramade du senast? jag venne :o
Vad heter ditt hårspray du använder? nån rosa-flaska, vem fan bryr sig om namnet?!
vilken färg har du på tröjan du har på dig? brungrön?!
Känner du någon som heter nicklas? nä, tror inte det :o
sitter du vid en bärbar dator nu ? ja
Är du blyg? hihi i början, men inte nu
Vad tänker du på just nu? om jag känner nån som heter Nicklas, hahahhahahhah x'd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0