lista2

HAR DU ?
Folköl i kylen :nä, men personöl, hahah nejdå, nej jag vet inte om det finns:
Något husdjur :en hund, och mina 3 frukter :}:
Någon favoriträtt :ja, men det e många :}:
Puder på dig :nä?:
Några framtidsplaner :imon - gå på toa.:
Någon sjukdom :FRISK SOM EN NÖTKÄRNA OCH KOMMER ALLTID ATT VA :
Gymkort :nä:
En homosexuell kompis :?:
Duschat idag :nä:
Någon kompis som snarkar :ja:
Någon vän som spelar i ett band :Niall, Louis, Zayn, Liam är mina bästa vänner, Harry&jag är ju ett par :'):
Några mvg:n :nä:
Någon som förstår dig :jaddå:
Något beroende :godis:
Fikat idag :nä:
Nagellack :ja, ett mörkblått:
Någon vän som bor i ett annat land :jag vet faktiskt inte:
 
VEM ? ..
Avskyr du :tänker inte skriva ut här, eller jo förresten TAYLOR SWIFT:
Delar du mest minnen med :mig själv!♥:
Längtar du mest efter :harry♥ och efter harry, öhhhh, jag vet inte, SOMMAR 2013, men det är ju ingen vem?!:
Stör du dig på :denna frågan?!:
Gosar du med :min godispåse:
Lagar mat :mami:
Diskar :mami:
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du :alla som 1D är med i, Ridsport, Hästmagazinet, dom flesta:
Buss åker du oftast :jaddu, åker typ aldrig buss:
Dag fyller du år :2:a:
Årstid föredrar du :sommar:
Stad är du uppväxt i :Götelabörg:
 
VAD ? ..
Gör du nu :ligger i sängen, funderar på att sova men denna listan håller mig uppe:
Gör dig till en bra människa :JAG&MITT TÄNK:
Gör dig till en dålig människa :jag är inte dålig :'(:
Vill du arbeta med :BAJS :DDDDDDDDDD' näddå, hästar, elitryttare! (: :
Är roligast just nu :BAAAAAAAAAJS:
Har du på dig nu :mjukisbyxor, tröja, trosor&strumpor:
Har du för smink idag :inget typ:
Äger du för skor :jaddu, mina ridstövlar är ivartfall dom dyraste :}:
Har du för storlek i skor :36/37:
Läser du för bok :ingen längre:
Ska du göra nu :försöka sova.:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0