Morning..

Vart vaken en bra stund men inte orkat gå upp..
Va ju med till Göteborg igår kväll/natt så har för en gång skull sovit ut.. Idag är jag riktigt pigg, haha..

Nu ligger jag och lyssnar på mina älsklingar som dessutom är MINA STÖRSTA IDOLER!! Hästarna ska gå sen.
Diddi ska nog få gå lite "vanligt", ska lägga ut lite bommar om det inte är allt för hårt.. Men BARA bommar.
Tibbie får väll en längre skrittur, om hon inte börjar fjanta sig och börjar stegra såattsäga.. Comet får vi se, tror han ska gå en bit ute, eller får se, haha..

Jag själv ska mocka, fixa&allt sådant idag.. Idag ska jag ha en Ben&Jerry's, EN STOR FET J*VLA GODISPÅSE och kanske chips, haha.. Det är trots allt lördag.. :3

Sen ska jag nog kolla The Vampire Diares, funderar på att kolla på ett nu, & vet ni.. DET SKA JAG GÖRA, haha.. På mobilen och allt.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0