no weekend anymore :'(

Nu lider helgen mot sitt slut.
Den avslutas med pizza, cola och Ben & Jerry's... och engelska glosor,The vampire diares
 
Dagen har vart sjukt rolig..
Alla hästarna ridna, Tibbie rakad och aa, red med några andra och herre som Comet & Diddi sprang, haha, sötarna  :}
Idag har jag ju typ inte uppdaterat, hoppas jag blir förlåten, haha.. Ska fixa några roliga saker nu som ska komma upp imon och så, roliga inlägg.. Men i&med att när jag sitter vid datan kollar jag mest på One Direction - The Vampire Diares - Harry Styles - Ian Somerhalder, osvosv.. HAHAH
 
Nu ska jag kolla på avsnitt 6 SÄSONG 3 av TVD, mehehehehhe ;*
 
KYSS
          ////Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0