Schema vecka 5

Måndag: Skola, Diddi ska skrittas och travas en längre bit/stund. Comet kanske ridas lite, annars promenad. Tibbie ridas lite i skritt, trav & galopp.
Tisdag: Skola, Natalie kommer antagligen, Diddi hoppträna kanske, annars skritt/promenad, Tibbie en längre trav-tur, Comet samma som Tibbie om han är ''sig själv''.
Onsdag: Skola, Alla vilar/promenad
Torsdag: Skola, antagligen hoppträna med Comet och Diddi, Tibbie ridas lite med graman.
Fredag: Skola, EMMY KOMMER, RIDA OCH CHILLA, OCH DAMPA, hahha. FIRA MIN FRAMTIDA MAN'S FÖDELSEDAG!!
Lördag: SWEET THIRTEEN YEAR, thihi, haha nejdå, lite kalas blir det antagligen, hästarna ska ridas lite dessutom. Comet, ut, Diddi ut, och Tibbie ut. Kanske jag rider Comet, nån rider Diddi och nån annan rider Tibbie, ett alternativ, hehe..
Söndag: Chilla och hästarna ska gå. Diddi trimmas med graman. Comet likaså. Tibbie rids ut, lite kondis.
 
Schemat kan ju ändras såklart, men antagligen såhär kommer det nog se ut. Comet ömmar ivartfall inte i benet längre, ojj missat att berätta att han skena med mig igår, så kände jag på benen på han och han ömma ganska mycket i lördags på ena bakbenet så antagligen har han fått en lätt spark eller nått sånt. Men nu är han antagligen bättre igen - SKÖNT!
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0