ska verkligen bättra mig..

ska bättre mig på att blogga, hehe.. idag har det vart fullt ös, haha.. imorse duschen fix,  och sen skola, sen hem, äta lite, fixa hos hästarna, rida och allt sånt, sen äta vid 18.00 typ.
hann med allt, Comet travades en lååång bit, i typ 20 min, friskt tempo, han va pigg&glad, dom andra 2 vilade. sen fixa jag i stallet och allt sånt, mys!
sist åt och nu sitter jag i sängen och kollar på TVD, haha, ovanligt(?!), satt upp lite affischer eller va man ska säga och det e jättefint, hehe (A)
 
imorgon blir det antagligen träning, sen onsdag, alla ridas, chillidilli.. torsdag, träning och sen vips fredag, sen helg. Veckorna går i en rasande(vilka ord) fart, haha.. nu är det bara 11/12(?!?!?)dagar kvar till min 13-års dag, 19 dagar kvar tills jag haft Tibbie i 2 år(shiiit va tiden går fort), 24 dagar kvar till årets första meeting, TAGGA Februari rättare sagt!!
 
//Moah
 
livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0