skönhetssömn ''haha''.....

fastnade på hästnet/hastnet eller ska jag säga ''fruktnet''... haha, ivartfall..
vet inte varför men HÄSTnet är en sida som man egentligen kollar varje dag utan anledning!!
 
Hittade ivartfall en som va SÅ SJUKT fin, ja tack till den lixåååm, haha.. 
imorgon blir det träning, markarbete för nån(haha) med Comet.. Hinner förhoppningsvis rida dom andra två innan..
 
bestämde mig dessutom för att duscha imorgon bitti istället, varför vet jag inte, men känns bättre, HAHA..kanske för att det va så mörkt där inne, haha..
 
nu är jag typ astrött, det där lät konstigt, vi tar om det..
jag är jättetrött, men ändå så himla pigg, får väll sprina 20 varv runt huset, haha just kidding... ;)
 
men nu ska jag typ sova, och natalie om du läser detta, min mobil dog :ooo
 
ska jag kanske göra såhär med min telefon, hahah ?! x) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med träning :D

2013-01-11 @ 07:29:52
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0