some stuff..

tjoo!!
Idag har jag chillat, haha, vaknade vid 9, oooupps... 
 
Sen så fixa vi några grejer, och sen åkte vi till nordby, köpte några saker på gina, bild senare! Nöjd ivartfall!!
Har precis ätit, nu ska jag snart ut igen, Comet och jag ska få ett litet träningspass, haha nejdå, men ska rida mycket galoppfattningar ivartfall.
 
imorgon börjar ju somsagt skolan, in i rutinerna. på ett sätt skönt. men på andra sättet hemskt, haha.
ska verkligen ta tag i skolan nu, köra, trots 3/4 ponnysar på hög-nivå. jag ska leverera på alla möjliga ställen!!
 
annars rullar livet, FÖRUTOM ATT JAG SOMSAGT FICK VÄRLDENS STÖRSTA JÄVLA SPRICKA ÖVER HELA MIN TELEFON :'''''''''''(, men ska ivartfall fixas inom det närmaste, den ska vara fixad inom 1 månad
ivartfall har jag bestämt, mehehe :3
 
lägger upp sakerna sen, dom ligger i bilen, hehe.. nu ut och rida, allt fixat redan - skönt
 
efter att jag ridit, hopp in i duschen och sen några små saker jag ska göra, mer uppdatering sen då alltså (och antagligen ett avsnitt av TVD c:~)! :)
 
puss Moah :*

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar :)

2013-01-08 @ 20:30:46
URL: http://bilderbyemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0