söndag 27/1..

shit vilken träning idag kan jag börja med. Viket självförtroende Diddi har fått, och jag har fått.
 
Hoppade upp till 115/120 med lätthet. Detta kommer att bli så jäklabra!
Kommer upp ett inlägg mer om det sen.
Nu har jag bestämt mig att verkligen ta tag i bloggandet, jobba uppåt, och kämpa.
 

Ivartfall, dagen började med att jag vakna, åt frukost, red Tibbie, galopperat lite på henne idag, yihooo så kul hon tyckte det va, så mycket hon studsa, bocka, sparka, ''snurra-runt-bocka-sparka'' och jag bara sitter och skrattar. Hihi sötan. ♥
 
Sen äta och sen åka och träna med Diddi, hon va såååå fin och hoppade supro!
 
Imorgon måndag igen, helt okej. Snart min födelsedag, snart Nationella Prov, snart kommer en av mina bästa vänner EMMY, snart sportlov och snart årets FÖRSTA tävling.. Februari är en BRA månas(trots kyla&snö, hahha)!!
 
Men ska duscha nu så mer uppdatering sen.. ;*
 
C Ya(lite omväxling, hahah)
 
Bild från dagens träning ♥
 
Bild från gårdagens tävling ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Saknar dig!!!

Svar: SAKNAR DIG MER!!!!!!!! <333333333333333
Moah Eckerlöv

2013-01-27 @ 20:45:56
URL: http://emmypparnevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0