Svarar på några random frågor:

Om du hade fått lyssna på vilken artist/vilket band som helst i resten av ditt liv, vilket skulle det vara?

-Självklart hade det varit One Direction. Och om det inte hade varit dom, hade det nog varit The Script, Ed Sheeran, Malcolm B, eller Awa!
Tycker att dom är sjukt bra men självklart slår One Direction dom med hästlängder, eller aa.. Fruktlängder.
 
Om du fick lyssna på en låt restan av ditt liv, vilken hade det blivit?

-Ojj svår fråga.. Skulle nog vart nån One Direction låt, och om inte nån av dom hade det nog varit The Script med Hall Of Fame!
 
Om du fick göra en skönhetsoperation gratis, vad hade du gjort då?
 
-Jag vet inte, kan inte skriva det ännu då jag inte vet hur jag kommer se ut i framtiden.
 
Det var några random frågor, kommer mer sen.. Tycker ni att jag ska ha frågestund ?
 
//Moah
 
[bjuder]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0