3 – Innehållet i min väska. 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

3 – Innehållet i min väska.
Har bar min skolväska och där i ligger det skolböcker, ibland idrottskläder & tuggummi(och mackor, ivartfall TILL skolan)


4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Mina mål är att en dag nå den allrallra absoluta eliten inom ridningen.. Att åka runt och tävla World Cup, OS och ligga 1:a i världsrankingen och att en dag vinna OS.. Visst är det lång väg dit och innan dess vill jag tävla EM på ponny(&häst), flera SM och en dag få ett(/flera) SM guld!! Och dessutom få representera Sverige i Nordiska mästerskapen.. Det är både mina drömmar/önskningar & mål.. Och en till sake.. Ett annat mål är att gifta mig med Harry Edward Styles(som jag i stortsett redan gift mig med.. :}) haha.. ;-)

//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0