Åhh sååå happy

Ni kommer dö när ni får reda på vad jag har gjort hela dagen.. DETTA KOMMER BLI BÄST!!
Efter regn kommer solsken, har jag hört nånstans.. Tror helt ärligt på det!! ;-)

Det har ju vart helt okej uppdatering idag faktiskt med tidsinställda hehe.. :)

Jag är såååå glad just nu..

Kan berätta lite om vad jag ska göra i helgen&hur skolan var.
Börjar först med det tråkiga=skolan:
Den var helt okej, hade först matte=astråkigt=jag&wilma satt och snacka, hehe :} sen läsförståelse=astråkigt&jobbigt=jag&wilma satt och snacka, sen gick jag! :)

Nu om helgen:
Alla ska ridas, Natalie kommer och sover här, ska bara fixa & städa lite i stallet skulle jag tippa på.. Kolla på TW också och skräckfilm, hehe :} tvingar Natalie till det! :}
Sen måste jag träna på matte då vi har NP i matte denna veckan och matte är inte min bästa sida.. ;/

Men det var det jag har att säga, sen ny vecka, nästa vecka är det GP-Ponny kval, TAGGAD till månen&tillbaka yeeeaaah!! ;)

Snart är det faktiskt sommarlov, i&med att jan-feb&halva mars redan har gått svisch-svosch har jag bestämt att spola fram tiden till sommaren men sen passa där så aa.. ;-)

Aja nu e jag ute och cyklar och kan såklart inte cykla och blogga samtidigt(hahahahahha), så hörs senare, har några tidsinställda inlägg kvar så ni har under kvällen.. Imorgon blir det nog lite sisådär bloggning ;)

XOXO Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0