Day 1

1 - Tio fakta om mig. :
 
•Jag blir så arg & irriterad när någon tjatar på mig
•Jag svär allt för mycket
•Jag är inte så noga med skolan som jag egentligen borde va
•Jag får oftast dom runt mig att skratta
•Jag älskar att läsa sånnahära ''fakta om mig - inlägg''.. Men dom är dock svårare att skriva än att läsa
•Min allraallraallra favorit smaylies är nog denna '-' jag använder den typ aldrig men den är så jäkla söt.. Skulle lätt kunna ha typ en sån svävandes runt mig. Typ som en pokemon liksom.. Fatta coolt O.o
•Jag är beroende av One Direction, The Vampire Diares, hästar och Svampbob
•Jag började kolla på Pretty Little Liars, men tyckte det var tråkigt så slutade, nu kollar jag istället på Teen Wolf som är rätt bra & spännande faktiskt!!
•Jag läser faktiskt inte alls många bloggar.. Och jag rent av suger på att göra videobloggar..
•Jag mejlade Kenza(www.kenzas.se) häromdagen och det coola var att hon faktiskt svarade *happyface*
+en extra+•Jag hittade nyss en helt ny smaylies som jag aldrig använt som va hur söt som helst, kolla bara *•* 
 
//Moah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0