Day 6&7

Day 6 – Typ av killar jag faller för:

Bra fråga.. Jag tycker att smilgropar är det finaste någon kan ha(självklart inget måste men aa).
Harry är verkligen den finaste på jorden enligt mig.
Asså jag vet inte riktigt vad för killar jag ''faller'' för, har väll väldigt blandad smak eller va man säger haha. Men ''Harry-curls'' är väldigt gulligt, hehe..
Snygga(/söta) killar↓
Harry Styles
One Direction
killen i Teen Wolf
 
sen kommer jag typ inte på fler mer än Ian Somerhalder fast han är bara snygg oå film/serie, haha, fast Taylor Lautner är inte heller så pjåkig, haha ;-)
 
 
 
 
 
 
7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon:

Bra fråga, jag har ingen aning, ge pengar till nån organisation(heter det så), gå ut på en shoppingdag, åka utomlands osvosv. haha listan kan bli lång, men ivartfall.. SKÄNKA PENGAR TILL TYP YOHIO FÖR ATT HAN ÄR SÅ ÄCKLIG SÅ ATT HAN KAN FÅ EN SKÖNHETSOPERATION TILL EN KILLE!!
HAHAHHA skämt åtsido men ivartfall skänka pengar till typ tiger saker och sånt, haha!! ;)
 
//Moah
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0