finaste ponnyplutt´s

hej allihopa!! ;-)
Ni får ursäkta för min dåliga uppdatering men har helt enkelt haft fullt upp..
 
Ivartfall igår så gick det jättebra.. Dock så trodde jag att omhoppningen va efter hinder nr 7 men det va efter hinder nr 8 och han hade stannat en gång innan så aa, men skulle egentligen ha 4 fel då alltså men blev ute, slarvig jagvet, haha xd
Diddi rev ett i LA:n men va sååååå fin, bästa rundan på länge nästintill. Trots att den va maxad och vi kom stort på vissa hinder(men hellre stort än nära i mina ögon).
 
Idag så red jag Comet och han va sååååå fin.. Ett av dom bästa passen på länge(hehe). Testade att rida med martingal också(en helt vanlig) & han va såå söt i den haha.. Men ska antagligen rida han lite från & till med det :)! Sen fixa jag i stallet & allt sånt.
 
Nu ska jag typ äta(ja jag vet att det e sent, men mat e mat) och sen duscha, sen soooova ;)
 
Ska fortsätta kolla på Gossip Girl som är asbra faktiskt(när man kollat lite :D)
 
//Moah
 
bild på min KUNG♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0