för alla er som undrar..

världens finaste ponny Tibbie och min tid är slut.. 
 
kan ivartfall säga med handen på hjärtat, 10 fingrar till gud(osvosv.) att nästa ryttare på denna fantastiska ponny kommer vara den lyckligaste som vandrar på denna jord som jag var hela våran tid... hoppas med hela mitt hjärta att hon kommer till den bästa för henne.. som tar vara på Tibbie, den underbaraste varelsen som går på denna jord, tävlingskompis som bästa vän.. Tibbie är en på miljonen..
 
startar vår tid tillsammans med blå-gult.
 
avslutar med flaggan i topp - med blå-gult.
 

I Alingsås den 24/2-13 var den sista gången speakern sa ''Moah Eckerlöv på Tibbie, varesgod & rid''
 
Tibbie, du&ja, nu,då&föralltid♥
Älskar dej mest, mina fina prinsessa..
 

Antar att när man inte ens fick säga hejdå inte är slutet..??..
 
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0