goodmorning sunshines *asgarv*

Haha töntigaste rubriken jag kommit på någonsin!! x'''D
Vaknade typ 07.39(ja det gjorde jag) och låg och kollade först på iPaden, och sen höll jag på med min söta 1D-pysselbok jag köpte häromdagen.
 
Ivartfall så kan jag va snäll och dra igenom dagen lite snabbt:
 
Rida Comet,
Skritta Falken&Diddi,
Putsa och packa,
''Stallsysslorna''(dvs. mocka, fixa vatten, krafftfoder och hö, och lägga in spån om det behövs),
Bestämma vilka jag ska ta med,
Kanske göra en rolig sak som tar en lååång stund(hehe),
 
Nu ska jag byta om i stortsett och ska gå ut.
 
Jag och Natalie snackar lite och har nästintill bestämt vilka jag tar med.
Tar antagligen Comet & Diddi. Har ju trots allt bara detta året kvar på Comet och vill verkligen att han ska gå klockrent.
Falken får jag ju i stortsett tävla tills jag är 18 bast(haha).
Ska ju till AW vecka 25 också och då kommer Falken få åka med.
Vill rida in mig lite mer på honom, känna honom mer och ja.
 
Detta är vad JAG tycker.
 
Nu ska jag ivartfall gå ut & pussa på mina hjärtan.
 
Fixa & packa. JA jag har fullt upp idag..
 
Ser verkligen fram emot en ROLIG vecka..
 
Hörs sen, måste ut nu!!
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0