här ska det stå en rubrik - synd för det gör det inte :}

Hej hallå alla där hemma i TV soffan *vinkvink*
Nu över om dagen så ni har nått att läsa om i TV soffan.. ;-)
 
Först så gick vi upp/väcktes kl 8 typ. Åt frukost och bytte om osvosv.
Sen gick vi ut till stallet, jag mockade alla mina boxar och fyllde vatten till Falken. Sen gick vi in igen och väntade på Natalies mamma och sen åkte vi till Dingle, Natalie köpte sadel och sen tillbaka hem.
Fixade krafftfoder och vatten och tog sedan in Falken för en ridtur..
Red i paddocken och kände på han lite och han va jättefin!!
Red lite volter och bara kände lite på honom.
 
Sen så efter Falken fixade jag Comet för en ridtur ute i Vår-solen. Körde lite kondition och lite rejs(mehehe, ponnysar vetni.. ;-))
Och sen lite trav och avskrittning..
 
Sen till sista - Diddi. Hon va fin. Men lite stel i vänster.. Men om man bortser från det så va hon jättejättefin!!
Hon är så himla härlig och glad och har verkligen fått förtroende till mig. Mitt fina hjärta. ♥
 
Hästarna idag va alltså en stor; thumb up!(översättning, tumme upp!)
 
Sen efter jag ridit fixade jag hö och sen va jag klar.
 
Comet och falken gick dessutom lite utan täcken i nån timme idag för att ''vädra pälsen'', hehe!! ;-)
 
Nu ska jag snart äta, fixa lite tidsinställda, jobba lite i matteboken och duscha. 
 
SÅ SPENDERAS MIN SÖNDAGSKVÄLL..
 
Hörs senare          //Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0