just check the pics

Godmorgon, alla morgonpigga människor..
Kan ju börja med att idag är det Måndag för er som inte visste det.. ;-)
 
Denna veckan är det hårt i skolan. En MASSA nationella prov i matte. Sen på Söndag åker jag ner till Kungsbacka och tävlar GP-Ponny kvalet.
Men ivartfall, nu till dagen.
Ska till tandläkaren vid 9 typ och gick upp vid 6 för att duscha och så så aa.. Tror jag ska sätta in tandställning idag(en sån i gommen).
Om det känns bra eller va man säger åker jag till skolan igen, annars åker jag hem igen. Har hört att det är lite äckligt första dagarna.. :o
Sen ska alla ridas, Comet tror jag samma som igår, eller annars trimma lite i paddocken, Diddi trimmas lite i paddocken med gramanen och Falken går i paddocken.
Sen MÅSTE jag jobba i matteboken också men i min värld så går i stortsett inget före hästarna, mehehe :}
 
Idag har jag bara på mig en typ virkad/stickad mörkblå tröja med mörkblåa paljetter i och ett par simple jeans. It's Monday u know..
Haha sååååå fult att skriva så, haha, simple funkar men resten, NOWAY, HAHAHH x'''''''''''''D
 
Aja, nu ska jag kolla på TW, hörs senare!!
 
//Moah
 
Lite ovisade bilder från utomhus SM i somras. ♥↑

Kommentarer
Postat av: Emmy Pettersson Parnevik

Såå fina :) <33333

2013-03-11 @ 08:47:43
URL: http://emmypparnevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0