Mina tankar..

Just nu rullar det i huvudet om Comet. Om jag ska låna ut han nu, eller rida han nästan hela året ut(som jag är väldigt tveksam på, eller vet att jag kommer bli alltför stor för han isf)..
 
Comet kommer ju ivartfall aldrig säljas. Men däremot lånas ut till en duktig liten kille eller tjej som verkligen tar vara på den fantastiska underbara individ(hur det nu än stavas) som han är och verkligen älskar honom, men ändå tävlar och levererar med honom!!
 
När jag nu är ute på tävlingar kollar jag ''ofta'' på små ryttare jag kan tänka mig att låna ut min ögonsten till.
 
Jag vill ha en tuff, liten ryttare, men som kan ta motgångar utan att (typ) sluta rida. 
 
Jag kommer välja Comets lilla ryttare alltför noga. Vara petnoga med andra ord. Jag kommer vilja ge ungefär som ridlektioner, kunna ''coacha'' dom på tävling, kunna hälsa på och rida när som helst. Ja ni föstår. 
 
Jag vill helt enkelt hitta nån perfekt!
 

Men som jag tänkt just nu är det att ta det lite lungt med tävlandet, stärka honom, jobba mycket med muskler och kondis, sen ut och tävla och förhoppningsvis starta utomhus SM i sommar!! Efter det får vi se vad som händer. Bara vi kommer dit skulle jag göra vad som helst för!
 
Men ska ändå bli kul att se Comet med en annan liten ryttare om ca 1 år minst.. 
 
Har ni något förslag på vem den lyckliga kille/tjej som skulle kunna passa Comet som handen i handsken ?
 
Kram Moah & drömmarnas drömponny - Comet♥
 

 
Comet. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0