Nu kommer det...

Jag har nämligen 3 pållisar nu igen!! Fast denna gången 2 killar & 1 tjej, och 2 c-ponnysar & 1 b-ponny.. Den ni ;-)

Ivartfall kallas han för Falken och har gått upp till MsvB men kvalad MsvA.

Men nu ska jag berätta om gårdagen då jag knappt uppdatera nått förutom det på morgonen och Natalies gullig hej-hallå-inlägg!

Först gick jag upp tiiidiiiigt, vid 8 var jag ute & då kom Natalie också. Vi gick till stallet & gav hästarna mat & började släppa ut dom. Sen så mockade vi & efter det gick vi bort och åt frukost, sen kolla vi på en skräckfilm som hette typ the chainsaw massacre(typ, haha), den va bra & ganska äcklig haha, men bra va den!
Sen gick vi till stallet igen och fixade klart i boxarna.. Bytte från hackad halm till spån i Falkens box och gjorde fint i alla boxar.. Sen började jag med Comet, han har ju mest blivit longerad denna veckan så han va fin men pigg.. Tog lite sockerbits-hopp med helt jäkla CP-svängar.. x) men han va verkligen JÄTTEFIN och lydig & lugn!

Sen red jag Diddi som va riktigt fin hon med.. Hon va pigg men asfin, har ju longerar henne också mest denna veckan så aa.. Tog ivartfall sockerbits-hopp på henne med och herregud som hästen kan svänga!! Det är helt sjukt, haha!!

Sen borstade jag Falken lite och promenara ca 1 km på han(kanske mer men aa) & gjorde lite lydnad.. Han va jättefin & snäll och idag ska jag rida han lite..

Idag ska alla ridas igen, Falken rider jag i paddocken och Comet & Diddi vet jag inte.. ;)

Hörs senare, skriver 2 day-inlägg senare..

Kram Moah

https://cdn1.cdnme.se/3331195/7-3/pic_513c47c59606ee3cadc9a9d4.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/3331195/7-3/pic_513c47d0e087c34b9fb246bb.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0