Pannband..

Något jag tycker är väldigt viktigt i en fin outfit är pannbandet..
Att ha en diskret matching med tex. passpoalen, pannbandet och ''märket'' på schabraket och ländtäcke tex. är en väldigt snygg matchning.. 
 
en snygg matchning ↑
 
 
 
Annat som jag älskar är att ha en helt vanligt, vilken färg som helst(måste ju dock matcha till utrustningen) swarovski pannband! Och på det senaste tycker jag att svängda pannband med stora 1-raders swarovski stenar är huuuur fint som helst.. 
 
 
Tycker att även dessa pannband från Fager Design är väldigt snygga(+ prisvärda)!! 

 
fast detta är typ drömpannbandet, ge mig nuuuuuu
 

själv har jag ett champange-färgat swarovski oannband med 2 rader..
 
//Moah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0