perfect..

Kan börja med att säga att dagen vart jättejättejättebra.. Nästintill perfekt!
Först skolan som var det som gjorde att dagen inte fick toppbetyg..
Sen så åkte jag och mamma till Nordby för att kolla på en sadel&handla. Köpte ett par hörlurar också(det som jag köpte).
Efter det hem, och in en stund och jag började kolla på filmen ''The Hunger Games''. Sett den en gång innan men det var ett tag sen så aa.
Sen ut och började fixa Falken.
SHIT säger jag bara, får inte fram ord för hur GRYMT FIN han är. Drömponny #1!! Ivartfall red jag på en mindre oval(typ?!?!?!?!) på en sockerbit bara för att få in avstånd och en lugn och jämn galopp och HERREJISSES. Bästa på lääääääääänge!!
 
Sen så trava jag av han efter en bra stund och skritta av han, sen va det bara Comet kvar & han fick ta lite små språng. Han var ivarjefall jättefin och jag är huuuur nöjd som helst över honom.. Världens bästa häst!! 
 
Nu har jag nyss ätit och imorgon har vi STUUUUUUUDIEEEEEDAG!! 
 
Aja, ska skriva mina ''day-inlägg'', hörs senare
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0