Sjukt trött

Ligger i sängen och lyssnar på musik.. Hey Porsche utav Nelly är på re-repeat haha..
Ska bara duscha av kroppen lite snabbt, men har inte orkat, haha..

Diddi&Comet red jag barbacka förut. Comet ut & Diddi lite i paddocken och hoppa lite(lågt). Falken reds i paddocken och tog några språng..(ska ta några språng på han varje dag nämligen - min tränares råd så ni behöver inte kommentera att jag hoppar varje dag haha)

Sen chill..

Äntligen freeedaaag imorgon.. På lördag blir det ELITEN omg. 2, har med mig Diddi&Falken, får se vem jag tar.. Förklassen får "bestämma" ;-)

Har ivartfall ASBRAAAAA startnummer, sist på Diddi & på Falken typ 17 eller nått.. Ska bara rida för nollor dock! ;-)
Imon ska ivartfall allt packas&fixas.
Måste börja packa för nästa vecka dessutom som jag tillbringar i Skåne - AW Sporthorses med Diddi & Falken. Comet kommer hållas igång med longering utav mamma och det kommer bli lite sisådär uppdatering den veckan..
2 pass på varje ponny/dag tar på en kan jag meddela, haha'

Aja nu ska jag duscha!!

Hörs imorgon!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0