Skolan slut..

Och har precis vart på Pressbyrån och köpt Spotify Premium & en One Direction tidning, eller det va typ massa saker i den, hehe!! :}

Alla ska gå idag.. Får se hur det är i paddocken annars rider jag dom ut lite, eller ivartfall Comet&Diddi. Falken har inga broddar i skorna(men snösulor), så vi får se helt enkelt!

Skolan idag va chill.. Kort dag men lång för hjärnan haha.. Ni ska se mitt MÄSTERVERK.. Så fin!! Ska ta kort på den imon.. Badet va jobbigt kan jag meddela.. Men sen efter jag ridit ska jag ut & springa en stund ivarefall.. ;-)

Hörs senare, kram Moah :D


Kommentarer
Postat av: elin

OMG finns tidningen fortfarande kvar?!?!

2013-03-24 @ 18:36:12
URL: http://ceags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0