''The only way is up''

Sitter och kollar på filmen ''The Only Way Is Up'' som handlar om One Direction.
Igår kollade jag på ''She's the man'' som var ruskigt bra&rolig! Och så började jag kolla på ''The perks of being a wallflower''. Den är än så länge riktigt bra!!
 
Ivartfall, idag red jag bara Diddi och hon va såhäääääääääääääääääääääääär(osvos.) fin!!
Trimma med graman och hon va verkligen hur jäkla fin som helst - KUL!!
Sen tvättade jag hennes ben och svans men sen rullade hon sig i hagen så det blev smutsigt igen.
Och sen mockade jag Diddis box & fixade krafft, vatten och hö. Mamma hade mockat dom andra 2.
 
Ett stort plus var att det verkligen vart vår ute idag. Red tillochmed UTAN jacka(med tjocktröja då)!!
 
Idag har jag verkligen saknat Tibbie, bara att få vara med henne lixom, komma till henne i hagen och bara allmänt mysa.
 
Tur att jag har mina små bajskorvar då ivartfall (iPhone smaylies - bajshög, ska det vara här)
 
Ska snart gå ner och ta mig en lång skn dusch, skulle sen kunna gå och lägga mig och sova i en vecka.. minst
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svara på fb ❤

2013-04-03 @ 19:47:20
URL: http://lifebyellenkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0