tips på bra serier?

Nu sitter jag ''äntligen'' i soffan efter en riktigt låååång dag.
Hunnit med allt förutom att springa men aa.
Kan ta upp dagen;
Först åt jag frukost(eller aa vaknade först men aa) åt typ Special K(heter dom så) med röda bär & vaniljyoghurt.
Sen kolla jag lite på datan och chillade, sen kom Natalie och vi kolla lite på datan och sen gick vi ut. Jag fixade alla mina boxar och la in nytt spån i allas(eller la över det gamla liksom för er som inte fatta xd) och gjorde hö, krafft och fixade vatten.
Sen efter det så städade jag i sadelkammaren & det blev aaasbra! :D Tog inte så jättelång stund med lite tid tog det.
Efter sadelkammaren va klar så fixade jag en lite bana, på sisådär 4 hinder & 1 sockerbit. Men det räckte och kunde göra flera linjer och sånt. 
 
Efter jag plockat fram hinder gick jag in och åt 2 rostade mackor och uppdaterade här ;)
Och sen var det bara att börja göra iordning min guldklimp.
Jag hoppade lite men rullade runt på typ 70 cm haha, men orkade inte höja och han kändes jättefin verkligen så är jättenöjd ändå!
 
Efter att jag ridit Comet var det bara att byta täcken till Diddi och Falken och åka på träning.
 
Dom båda va såååå fina och Diddi var magnifoko(perfekt-''märke'' med handen. Falken va väldigt pigg men jättefin!!
 
Så kul verkligen!!
Sen var det bara att ge hästarna kvällsmat och sen äta. Nu har jag nyss duschat, smörjt in mig, satt i tandställnigen(jag har en sån man kan ta ut & in) och ska snart gå ner och kolla på Gossip Girl och kolla om det är bra, och är det det så kommer jag antagligen börja kolla på det, ni får gärna tipsa om bra serier, har kollat/kollar på The Vampire Diares, Teen Wolf, Pretty Little Liars(som jag förövrigt hatar), och Prison Break. :}
 
XOXO Moah ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0