torsdag [√]

Hejsan alla trevliga läsare!
Skolan idag var helt okej. Hade Nationella Prov i Svenska muntligt om en vän och jag berätta om Tibbie och jag blev riktigt nöjd! Sen hade vi NO&SO prov, det är jag dock inte lika nöjd med. Det gick säkerligen bra, men jag skulle pluggat mer!
 
Och iochmed att min goda vän Natalie mockat mina boxar, och fixat mina höpåsar så kam jag gå till stallet lite senare än planerat. 
Jag själv åt nyss ett litet(helt ärligt var det ganska maffigt) mellanmål som bestod av Special K från Kellog´s och vaniljyoghurt från Arla.
 
Sedan ska jag nog rida, får se, ivartfall longera. Mamma kanske hjälper mig/håller sällskap.
 
Nu ska jag kolla på min ''nya'' bra:iga serie. Jag började ju kolla på Pretty Little Liars, men det va så tråkigt och dåligt så jag började kolla på Teen Wolf(den går på MTV), och det är faktiskt jättebra!
 
Iochmed att detta inlägget har varit bland dom seriösaste jag skrivit i mitt liv, ger jag er lite humoristiska bilder istället..
 
 

 
 
 
känner ni era sixpack komma eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0